My Little Coven

My Little Coven
Lovely Dovely

Wednesday, January 22, 2014

Bahagia ada KAMU....

Hujan begitu deras mengusik sunyi malas kelmarin
Jiwa ku gementar oleh rasa dingin 
Yang mengelus sekujur tubuhku
Tak tahu dan aku tetap tak tahu
Mengapa aku begitu asyik begitu damai
Dengan malam yang larut
Di kala hujan menjadi tarian yang indah
Walau kusedari luka yang tak sanggup kutahan
Telah mencarikkan harapan dan hidupku
Tak ada bahagia tak ada keindahan
Hanya kesedihan dan juga kepedihan
Cinta yang selalu kurasa
Hanya butiran airmata yang selalu mengalir
Bersama kesendirian malamku
Hanya luka yang sering hadir
Saat cinta begitu mencengkam
Lalu ia pergi meninggalkan
Aku dalam ketakberdayaan
Ketika semua telah terhenti
Secalit harapanku tak lagi bererti
Dan jiwaku yang kian terhempas
Bersama embun pagi 
Di dalam kekosongan yang amat sepi
Di dalam lorong hati yang sunyi
Di dalam kehampaan yang menyiksa
Kutemukan erti dari sebuah makna
Yang tak aku kenali
Kau hadirkan teman
Untuk aku bangun sekali lagi
Kau titipkan rasa damai di hati
Kau anugerahkan cinta sekali lagi
Jika dia melukakan aku
Maka hadir mu sayang
Amat membahagiakan jiwaku
Menenangkan resahku
MEdamaikan rinduku
Terima kasih Ya Allah
Kerana menghadirkan dirinya

DNZ

No comments:

Post a Comment

Tq for reading